Draga mama

 

Ej...
Kako da počnem, a da ne bude kliše, ni dosadno, a ni slično onome što čujes svaki dan.
Meni je nekako zajebano mnogo da napišem tekst o tebi jer me jebeno guta trema u svoje grlo bez dna, ne znajući da li će ti se avideti.
So...
Da počnemo.
Hvala ti za sve.
Postoji dosta stvari za koje ti nikad neću moći reći hvala, niti uzvratiti, ali neke stvari ću pričati svojoj deci sa najvećom dozom ponosa , za koju nema toliko papira niti reči.
Hvala ti što si tu, što me čuvaš od samog sebe, što si podrška i mnogo puta kritika kad zaserem.
Hvala ti za svaki osmeh, za svaku reč podrške, za svako 'tu sam ja' i za svaki savet u životu.
Hvala ti za svaku kafu popijenu uz moj krevet kad sam bio najslabiji.
Hvala ti za svaki pogled pun ponosa, za svako učenje o oprezu, i svakom usmeravanju.
Hvala ti za svaki Bivacin kojim si me prskala kad pocepam koleno na fudbalu, da bi mogao da nastavim da igram.
Hvala ti za svako gubljenje u ulicama kolima i smejanje njihovim nazivima koji su nam potpuno nepoznati.
Hvala ti za svako uz cigaru 'čekam vas ja u kolima' dok nas dvojica pešačimo Fruškom Gorom.
I hvala ti što mogu sve da ti kažem, znajući da neću dobiti kritiku nego savet.
E jebote, sećaš se one čestitke za prvi rodjendan u kojoj si napisala "jako sam srećna što si sa nama..." 
E danas je tvoj rodjendan, i jako sam srećan što si nama.
Neka si još dugo dugo.
Srećan ti rodjendan.

Коментари