Ljubomorna džukela




Moje prijatelje možete svašta da pitate o meni, i sve u krajnjoj liniji, kroz šalu ili zbilju što bi rekli bi bila istina.
Ono o čemu kao zaliveni ćute je moja ljubomora.
Ne zato što je njima teška, već zato što je mrze kod mene.
Al' jebem ga, tako je...
Pameti imam Bogu hvala, ali i ona ima brzinu Bolta kada naletim na nešto što smatram da je vredno boriti se za to.
Budala sam ja ponekad, kako kažu , najpametnijeg čoveka može da kontroliše najgluplja žena, a budalu samo ekstremno inteligentna.
E tako vam je to kod mene.
Nemam ja sistem eliminacije, da idem od jedne do druge, isprobavam , pa ako ne odgovara, šaram dalje.
Nisam ambasador morala ali mi je to jako nisko.
I tako surfujući onim što možete da platite 1200 dinara , naletim na nju.
Meni sve neobično, od nika do nacina izažavanja.
Zagrejem se, budem tu, što je u mojoj ludoj glavi moja obaveza, iako nije, nasmejem je koliko mogu...
Opet sa druge strane, imavši takav odnos, čista logika u mojoj glavi je da ću biti gori od čopora dobermana što se tiče ljubomore.
Da razgraničim jedno, sa njom nikada ne bih prešao granicu, od starta je bila ono što mi u tom momentu jako prija, a to je prijatelj.
Medjutim, ja ni prijatelje ne delim kao sličice.
A još manje dozvoljavam da mi neko oduzima vreme sa njima.
I šta će ova luda glava da radi?
Naravno, bio sam sa nekim rečima kao doberman u punom trku.
U svoj toj ljubomori sam ispalio stvari zbog kojih bi svoj jezik stavio na ražanj umesto svinjskog.
I izvini za to mala.
Nisi zaslužila.
Usr'o sam, umro sam 100 puta u sebi zbog izrečenog.
Ne interesuje me ništa, samo da budeš tu, a u meni imaš ono što ćete i bez majice od heklera čuvati.
Prijatelja.
To je bilo i to će uvek biti.

Коментари