Nezahvalnost? Fuj

















Ima dosta stvari koje mi debelo smetaju.


Kojih se gnušam, od kojih mi gorušica dodje brzinom Bugatija.
To je tako, tako su me "sklopili" , tako sam naučen, tako sam i nastavio evoluiranjem kroz društvo, situacije, kroz ljude i kroz neljude.
Nisam lako uvredljiv.
Stvarno nisam.
Retko šta me raspoluti, retko šta me razbesni.
Do tačke moga pucanja, jako je dug put, Grenland je najbliži, da se figurativno izrazim.
Jedna od stvari, zbog kojih dobijem nagon, za fizičkim obračunavanjem je nezahvalnost.
Ali ni to mi ne smeta, onako baš...
Ako je neko koga vidjam redje od punog meseca.
Ako je neko meni drag, meni blizak, u stanju sam da učinim stvarno zlo.
Ne mogu da razumem da neko zaboravi.
Nikada mi nije trebala zahvalnost.
Takav sam čovek da kada bih tražio zahvalnost, automatski bih kod samog sebe, izgubio kredibilitet da ikoga pogledam u oči.
Što dam, ne treba mi, želim da učinim i ne treba mi "hvala".
Ali sa druge strane, još manje mi treba osporavanje.
Bilo čega.
Ona vrsta osporavanja nečega što sam nekome učinio, čini posebno zlo mom digestivnom traktu, dok o kardio vaskularnim posledicama ne bih.
Nonsens mi je da neko kaže da to nije bila moja obaveza, već dobra volja, što nužno i jeste istina, dok sa druge strane, još veća glupost mi je kada neko kaže da to što sam u datom momentu učinio je deo prošlosti i da jedino što se broji je sadašnjost.
Ta vrsta bezobrazluka me izbezumljuje.
Slažem se da se ne živi od "stare slave" , ali sa druge strane treba je i imati.
Nisam Bogom dan da ikoga spuštam, stavljam na "njegovo mesto" ali nisam sa druge strane ni dužan da trpim osporavanje i ponižavanje nečega što je bilo.
Zato sam i zavrnuo taj ventil koji je voleo da pomaže svima.
Jer ja bih da sam neka vlast, nezahvalnost uvrstio kao krivično delo, i verovatno bi zauzimalo neku stranu u Krivičnom zakoniku.
Dok taj dan ne dodje, pomagaću koliko mogu, onima koji su mi dragi, biću najbolja verzija sebe, i neću tražiti ni povrat usluge, niti hvala.
Samo poštovanje, to je (valjda) normalno i u svim drugim uslovima.


Коментари