Lejdi...

 


Šta je potreba?
Ljubav?
Zainteresovanost?
Požuda?
Posesivnost?
Dokle možeš da ideš, gde su limiti, zavisi isključivo od jedne osobe to je partner.
Od osobe koju izabereš da sedi preko puta tebe za stolom, od osobe koja će u krevetu biti iznad ili ispod tebe , zavisi dosta stvari...
Eto , istražujući neke skroz desete stvari, pojavila si se.
Tako graciozna, sklop najlepših manira, i osmeha koji ne poznaje ni godine ni probleme.
Tako posebna, neobična, naočita i kompleksna.
U tebi može dosta stvari da se najlepših sakrije, da se zapakuje u najfinije kutije i mašnice, a tako plasiraju da zaboravim na kojoj sam strani sveta, na kom meridijanu, u kom gradu...
Nesumnjivo je, zbog tebe sam najbolja verzija sebe.
I najgora takodje kada te neko popreko pogleda.
Zbog tebe volim jutro, volim čak i kad sam mrtav uporan, dok pijem gorku kafu, jer znam da ćemo se čuti.
Volim način na koji pričamo, volim dugometražno pisanje prožeto najlepšim stvarima koje mogu da zamislim.
Zbog tebe palim sve eksplozive sveta u sebi kada nisi tu.
Demoliram i lepo i ružno iz istog razloga.
Zbog tebe sam porušio svaki prehodni most, da bi onim koji tek sledi, koji ću sagraditi od reči napisanih tebi, ti koračala.
Zbog tebe je ovaj moj srčani pancir mekši od svile.
Zato što je leptir u stomak sišao.
Eto zato sam napisao tekst.
Jer si to ti.
Jer sam to ja
I jer to je to.



Коментари